ČAS IZVAJANJA PROJEKTA: september 2024 – junij 2025
SODELUJOČI UČENCI: 4. in 5. r
NAMEN PROJEKTA:
- Okrepiti pomen in vrednost bralne pismenosti.
- Okrepiti pozitivno samopodobo, samozavest ter občutek lastne vrednosti, ki bo pomagala učencu, da se bo lažje spopadal z izzivi, ki jih prinaša šola in življenje nasploh.
- Pristop k samostojnemu delu učencev, pri branju in vzgoji.
CILJI PROJEKTA:
- Usvajanje tehnike branja
- Branje z razumevanjem
- Bralna pismenost
- Govorno nastopanje
- Ustvarjanje prijetnega razpoloženja in pozitivne klime v razredu
- Motivacija za delo
- Krepitev samozavesti
- Usmerjanje pozornosti
- Spodbujanje socialnih stikov
- Pozitiven pristop k domačemu delu
NAČRTOVANE DEJAVNOSTI V SKLOPU PROJEKTA:
- Seznanitev učencev v razredu ter staršev na roditeljskem sestanku
- Izbira ustreznih književnih del
- Priprava učencev na pripovedovanje obnove, doživeto pripovedovanje zgodbe pred ostalimi sošolci
- Priprava učencev na glasno branje
- Poustvarjanje glede na zgodbo
- Pogovor o bralnih občutkih
Vodja projekta: mag. Simona Hribar