CILJI PROJEKTA:

  • Spodbujati načrtno in sistematično uvajanje sprememb
  • Sprejemati dolgoročne cilje, ki se nanašajo na proces učenja
  • Poučevati brez delovnih zvezkov, vadnic in učbenikov
  • Poučevati, utrjevati, spoznavati nova znanja skozi različna gibanja, ustvarjalnega giba in ob podpori učnih in didaktičnih pripomočkov
  • Zagotavljanje učnega okolja, ki omogoča telesno aktivnost ne le pri športu, temveč nasploh pri pouku
  • Vpeljati več motoričnih gibanj (groba motorika in fina motorika)
  • Prilagoditi oblike in metode dela glede na učne tipe posameznika (delo v skupini)
  • Spremljanje učnih dosežkov učencev v povezavi z gibanjem in formativnih spremljanjem (različno predznanje, nizka motivacija, slabši napredek učencev). Z formativnim spremljanjem znanja želimo doseči višjo samozavest učencev, večjo motivacijo za delo, večjo samostojnost, samokritičnost in manj težav z disciplino.
  • Razvijati čuječnost (zavedanje svojih misli, telesnih občutkov in zunanjega dogajanja)
  • Naučiti učence se učiti in samostojno reševati medsebojne težave
  • razvijanje socialnih spretnosti, ki pripomorejo k boljši razredni klimi
  • Se povezati s strokovnim kadrov OŠ Litija

V PROJEKTU SODELUJEJO:

  • razredničarke in II. strokovne delavke 1. razredov
  • učenci 1. razredov