CILJI PROJEKTA:
- Spodbujati načrtno in sistematično uvajanje sprememb
- Sprejemati dolgoročne cilje, ki se nanašajo na proces učenja
- Poučevati brez delovnih zvezkov, vadnic in učbenikov
- Poučevati, utrjevati, spoznavati nova znanja skozi različna gibanja, ustvarjalnega giba in ob podpori učnih in didaktičnih pripomočkov
- Zagotavljanje učnega okolja, ki omogoča telesno aktivnost ne le pri športu, temveč nasploh pri pouku
- Vpeljati več motoričnih gibanj (groba motorika in fina motorika)
- Prilagoditi oblike in metode dela glede na učne tipe posameznika (delo v skupini)
- Spremljanje učnih dosežkov učencev v povezavi z gibanjem in formativnih spremljanjem (različno predznanje, nizka motivacija, slabši napredek učencev). Z formativnim spremljanjem znanja želimo doseči višjo samozavest učencev, večjo motivacijo za delo, večjo samostojnost, samokritičnost in manj težav z disciplino.
- Razvijati čuječnost (zavedanje svojih misli, telesnih občutkov in zunanjega dogajanja)
- Naučiti učence se učiti in samostojno reševati medsebojne težave
- razvijanje socialnih spretnosti, ki pripomorejo k boljši razredni klimi
- Se povezati s strokovnim kadrov OŠ Litija
V PROJEKTU SODELUJEJO:
- razredničarke in II. strokovne delavke 1. razredov
- učenci 1. razredov