TRAJAJNJE PROJEKTA: september 2021 – junij 2022

NAMEN PROJEKTA:

  • Okrepiti pomen in vrednost bralne pismenosti
  • Okrepiti pozitivno samopodobo, samozavest ter občutek lastne vrednosti, ki bo pomagala učencu, da se bo lažje spopadal z izzivi, ki jih prinaša šola in življenje nasploh
  • Pristop k samostojnemu delu učencev, pri branju in vzgoji.

CILJI PROJEKTA:

  • Usvajanje tehnike branja
  • Branje z razumevanjem
  • Bralna pismenost
  • Govorno nastopanje
  • Ustvarjanje prijetnega razpoloženja in pozitivne klime v razredu
  • Motivacija za delo
  • Krepitev samozavesti
  • Usmerjanje pozornosti
  • Spodbujanje socialnih stikov
  • Pozitiven pristop k domačemu delu

SODELUJOČI V PROJEKTU:

  • učenci 4. in 5. razredov OŠ Litija
  • razredničarke v sodelovanju s šolskimi knjižničarkami OŠ Litija

NAČRTOVANE DEJAVNOSTI V SKLOPU PROJEKTA:

  • Seznanitev učencev v razredu ter staršev na roditeljskem sestanku
  • Izbira ustreznih književnih del
  • Priprava učencev na pripovedovanje obnove, doživeto pripovedovanje zgodbe pred ostalimi sošolci
  • Priprava učencev na glasno branje
  • Poustvarjanje glede na zgodbo
  • Pogovor o bralnih občutkih

Vsak učenec si izbere besedilo, ki mu najbolj ustreza. Z učiteljico se dogovorijo o datumu nastopa. Učenci s statusom tujca lahko izberejo zgodbo in besedilo v svojem maternem jeziku in jo v tem jeziku tudi predstavijo.

 

Vodja projekta: Ana Herman