Skoči na glavno vsebino

 Eden od programov Erasmus+   je tudi Sledenje na delovnem mestu (Job shadowing), katerega namen je načrtovanje novih projektov in vzdrževanje obstoječih, nadgraditi sledenje na delovnem mestu s kratkotrajnimi mobilnostmi z učenci ali eTwinning projektom.

Karmen Špan in Jana Štojs sta se udeležili tega programa na  partnerski šolo I.E.S.  Banaderos – Cipriano Acosta  Gran Canaria. Od 10. do 14. oktobra 2022. Prvi dan sta imeli po vodenem ogledu šole srečanje z ravnateljico šole Otilio Oliver in koordinatorico Erasmus+ projektov, nato sta  hospitirali pri pouku angleščine, geografije in športa, s ciljem pridobiti primere dobre prakse in načine vključevanja otrok z manj priložnostmi.

Naslednji dan so jima učenke predstavile program mediacije in izpostavile, kdo je lahko mediator in pravila, ki se jih morajo držati vse tri strani (udeleženca in mediator). Nato so učenci predstavili medijsko odmeven projekt AMHA (to je nevladna organizacija, ki raziskuje poboje v času španske državljanske vojne, ko so na območju Arucasa izginili številni domačini), imeli so razgovor z ustanoviteljico organizacije Pino Soso, raziskovali zgodovino pobojev na tem območju in poudarili, kaj mladim pomeni raziskovati ta del preteklosti. Sledilo je srečanje  v prostorih te organizacije s Pino Soso in ogled video posnetka o odkrivanju posmrtnih ostankov in izkazovanju poslednje časti najdenim žrtvam tudi s strani vlade. Pripravili so še  sprejem pri županu v mestni palači.

Na šoli  je bilo poleg učiteljic OŠ Litija  na izmenjavi tudi 7 učiteljev iz otoka Reunion. Tako so v sredo načrtovali skupne aktivnosti, spoznavali so tradicijo, kulturo otoka in Unescovo dediščino in tako dosegli enega od ciljev mobilnosti, in sicer razširiti znanstva in partnerstva ter razvijati evropske razsežnosti preko mobilnosti.

      

V četrtek sta imeli sestanek z glavnim timom  Erasmus +, predstavili so kriterije, ki jih morajo izpolniti učenci, da se udeležijo mobilnosti. Te najprej predstavijo staršem. Sledil je  voden ogled okolice šole in votlin The Tagoror del Gallego, ki so jih uporabljali za skladiščenje hrane. Ob 14. uri pa so imeli slavnostno akademijo, na kateri so sodelovali učenci, vodstveni tim, gostujoči učitelji, koordinatorji projektov in učitelji šole.

V petek so koordinatorji projektov v knjižnici šole predstavili vse projekte, ki jih izvajajo na šoli. Vsak mesec izvedejo enega, na katerem zbirajo denar in ga podarijo določeni dobrodelni ustanovi. Sledil je obisk priznanega vulkanologa in delo na terenu, ki se je zaključilo ob 18. uri z ugotovitvijo, da so bili cilji mobilnosti doseženi.

Dostopnost