Skoči na glavno vsebino

SOBOTA:

V Litiji smo se pred šolo zbrali ob 1.40 zjutraj in počakali na kombi. Ko je kombi prispel, smo se odpravili do letališča v Zagrebu, kjer smo imeli prvi let planiran ob 5. uri in 30 min. Med letom smo dobili zastonj prigrizke in pijačo. V Amsterdamu smo 15 min hiteli do letala, saj je bilo letališče zelo veliko. Pristali smo na malo manjšem letališču v Trondheimu. Tam smo, glede na to, da smo imeli do naslednjega leta 3 ure, šli tudi malo na okrog po letališču. Obiskali smo Starbucks, kjer smo se odpočili in si naročili SLASTNO pijačo. Čez nekaj časa smo šli na naslednje manjše letalo, ki nas je peljalo v Brønnøysund. Na letalu smo se pogovarjali z stevardeso in uživali v razgledu na otoke in fjorde Norveške. Ob pristanku smo pobrali prtljago in poiskali najeti kombi, s katerim nas je učitelj odpeljal do hiške, ki je bila najeta za naše bivanje. V hiši smo se razvrstili po sobah in se razpakirali. Pojedli smo pozno kosilo, ki sta nam ga pripravila naša učitelja. Nato smo si privoščili počitek po napornem dnevu. Pred spanjem smo imeli še nekaj časa za druženje.

NEDELJA:

V nedeljo smo se zbudili vsi začudeni, da smo na Norveškem. Po zajtrku smo se preoblekli in imeli priprave na naslednji dan. Med delom smo seveda potrebovali premor, zato smo odšli tudi malo ven. Ogledali smo si Torghatten in hodili okoli 30 minut v eno smer. Torghatten je v resnici precej velika luknja skozi hrib. Po izletu smo se ustavili tudi v bližnji restavraciji in si privoščili pice. Ker so bile pice zelo velike, so bile že štiri preveč. Vzeli smo jih v hišo, kjer so kasneje prišle prav kot večerja. Po večerji smo si ogledali film. Ob devetih smo bili vsi v posteljah. Ker Voranc ni ugasnil luči, jih je prišel ugasniti učitelj. V tistem trenutki je Voranc v šoku ugutovil, da je zunaj severni sij. Interventno smo vsi skočili na noge in odšli na teraso, da bi občudovali ta čudoviti pojav. Ko je izginil smo se vrnili v posteljo in UGASNILI LUČI.

PONEDELJEK:

V ponedeljek smo se zbudili bolj zgodaj, saj smo morali oditi v šolo, da bi začeli poučevati norveške učence. Po prihodu v šolo nas je ravnateljica nagovorila in izmenjali smo si darila. Igrali smo se dve spoznavni igri. V prvi so bile osnove logike programiranja. V drugi igri smo jih razdelili v skupine, da so poiskali listke, ki smo jih skrili po učilnici. Sestavili so morali uporabniško ime in geslo za vstop v program. Ko so našli listke, smo se ponovno zbrali v avli. Sledile so predstavitve naše šole in poučevanje programiranja pri nas. Predstavili smo jim naše delo, Blockscad, Openscad, Arduino in celo Kubo robotke s katerimi bomo začeli poučevati mlajše učence na naši šoli. Po predstavitvah smo se razdelili v dve – mlajšo in starejšo – skupini. V prvi skupini  so se ukvarjali z blokovnim programiranjem. V drugi skupini pa je učitelj začel z razlago osnov elektrotehnike. Med razlaganjem je učencem zastavljal različne probleme, pri katerih smo jim mi pomagali. Med odmorom smo bili v telovadnici, kasneje pa pojedli tudi malico. Za tem smo nadaljevali z delom po skupinah. Ko se je pouk končal smo odšli nazaj v hišo, v kateri smo imeli ODLIČNO kosilo. Imeli smo priprave za torek in dan zaključujemo v upanju in želji, da se za nekaj minut sprostimo v savni.

Dostopnost